🔷پیش بینی جذب هزار میلیارد ریالی اعتبارات جاری و عـمرانی شـهرداری بویین میاندشت در سال پیش رو

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 🔷پیش بینی جذب هزار میلیارد ریالی اعتبارات جاری و عـمرانی شـهرداری بویین میاندشت در سال پیش رو

🔷پیش بینی جذب هزار میلیارد ریالی اعتبارات جاری و عـمرانی شـهرداری بویین میاندشت در سال پیش رو در سایه ی تعامل و به دنبال آن انقلابی در بهبود محیط زندگی و بازنگری در کلیات سیما و منظر شـهری و تغییر چهره ی شـهر ، متناسب با الگوهای معماری اسلامی و بومی
📌 شـهردار بویین میاندشت : مشارکت مردم ، کلید واژه تحقق اهداف شـهرداری و توسعه‌ی شـهری بویین میاندشـت در سال جدید است.
🔻 دعوت از مردم برای مشارکت در پروژه‌های سودآور شـهرداری
🔹 سید احمد عبداللهی شـهردار بویین میاندشت با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان « جهش تولید با مشارکت مردم » از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ، تصریح کرد: حقیقتأ دریچه نگاه و رصد عالمانه و همه جانبه ایشان از مسائل داخلی و جهانی ، نشان دهنده درایت ، بصیرت و اندیشه های متعالی و مثال زدنی ایشان است و ریل حرکت ما و همه دستگاه ها و ملت نیز در سال جدید در مسیر تحقق اهداف و منویات و مطالبات معظم له خواهد بود که هدفی جز فتح قله های رفیع عزت و پیشرفت را برای ایران سربلند دنبال نمی کنند.

🔹 شـهردار بویین میاندشـت ادامه داد: شـهرداری به عنوان نهادی اجتماعی و خدمت رسان از محورهای تولید عمران و آبادانی و ثروت در کشور است و همانطور که تاکنون آنچه تحت عنوان دستاوردها و موفقیت ها مطرح می باشد ، در سایه ی مشارکت و همراهی مردم فهیم و نجیب بوده ، لکن تلاش می کنیم تا متناسب با سیاست های اعلامی و نامگذاری رهبری عزیزمان ، امسال از دریچه ای نو به تقویت مشارکت مردمی در اقتصاد شـهری بنگریم و برای شکوفایی مضاعف این حوزه آستین همت بالا بزنیم.
🔹 وی از آمادگی کامل شـهرداری بویین میاندشـت جهت همراهی و هم افزایی با دولت محترم و سایر قوا جهت تحقق شعار ملی امسال تاکید کرد و از تشکیل کمیته‌ای در این نهاد جهت احصای راهکارهای تحقق هرچه بهتر این مهم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
🔹 عبداللهی افزود فرهنگ ‌سازی و بسترسازی مناسب برای مشارکت کل جامعه در ساخت محیط زندگی یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه شـهر محسوب می‌شود. از طریق توسعه فرهنگ مشارکت ، انگیزش ، تدوین و اجرای طرح جامع توسعه شـهری ، ایجاد و تقویت فضای کارآفرینی ، اطلاع ‌رسانی ، ایجاد زیرساخت‌های قانونی ، مدیریت خلاق و داشتن طرح‌های فنی و اقتصادی می‌توان مشارکت بخش خصوصی محلی را در پروژه‌های شـهری ترغیب کرد.
🔹 وی افزود توسعه شـهری ، خود منجر به توسعه ملی و کشور خواهد شد. بدین جهت سیاستگذاران و مدیران ارشد شـهری باید بکوشند با نگاهی کلی‌گرانه و توسعه‌گر سیستمی به جذب و جلب تمامی مشارکت‌های ممکن و آزادسازی پتانسیل‌های موجود و خلق توانایی‌های جدید بپردازند.
🔹 عبداللهی اظهار داشت مشارکت ، یک همکاری داوطلبانه مردم در برنامه‌های عمومی است که موجب توسعه شهر می‌شود. بدیهی است که شـهروندان در صورتی از زندگی شـهری لذت خواهند برد که محیط شـهر و پیرامون آن برایشان لذت‌بخش و مفرح به نظر آید و این موضوع تنها زمانی رخ خواهد داد که عملکرد شـهرداری در درون شـهر مناسب و بهره‌ور باشد.
🔹 عبداللهی افزود شـهروندان باید به عنوان یکی از ارکان موفقیت پروژه‌ها شناخته شده و در اجرای این پروژه‌ها مشارکت داده شوند و این امر با تمرکززدایی و واگذاری امور به بخش‌های غیر دولتی و محلی محقق می‌شود.
🔹 شـهردار بویین میاندشت با بیان اینکه انجام پروژه مشارکتی در اوضاع رکود ، کار بسیار مشکلی است که ما در سال جدید برای آن برنامه ریزی داریم افزود: یک سری پروژه‌هایی که می تواند سودآور باشد توسط مدیریت شـهری مشخص می شود و شـهرداری بر حسب همین اعلام از مردم درخواست مشارکت می کند.
🔹 وی از شـهروندان عزیز درخواست کرد با ارائه طرح های درآمد زا و سود آور به شـهرداری مراجعه نمایند و مدیریت شـهری نیز پس از بررسی و تصویب طرح های مشارکتی از شـهروندان حمایت خواهد نمود.
🔹 ایشان در پایان لیست پروژه های دردست اقدام را برای مشارکت به ترتیب سرفصل های بودجه سال ۱۴۰۳ عنوان نمودند.
✅ راه اندازی مجموعه بازی در محوطه باز پارک لاله.
✅ راه اندازی مجموعه بازی در فضای سرپوشیده .
✅ راه اندازی بازارچه جنب بوستان انقلاب میاندشت.
✅ راه اندازی کمپ گردشگری قراولخانه .
✅ راه اندازی بازارچه خیابان کشاورز.
✅ ایجاد و تکمیل گذر فرهنگی منتهی به امامزادگان احمد و عبدالله.
✅ راه اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک.
✅ راه اندازی کارخانه آسفالت در مجموعه سنگ شکن احمد آباد.
✅ تکمیل و راه اندازی حمام میاندشت و تبدیل به سفره خانه و خانه صنایع دستی .
✅ تکمیل و راه اندازی حمام قدیمی محله ی بویین و تبدیل به مجموعه ی آب درمانی.
✅ تکمیل و راه اندازی مجموعه ی دستکند های موجود.
✅ تکمیل و راه اندازی موزه باستان شناسی و مردم شناسی.
✅ تکمیل زیرساختهای لاین کند رو جنوب شهر و ایجاد استراحتگاه بین راهی و ایجاد غرفه های صنایع غذایی محلی.
✅ راه اندازی مجموعه ی گلخانه و تولید گلهای فصلی در محوطه شهرداری.
✅ ساخت و تجهیز ترمینال مسافربری شهر.
✅ توسعه ناوگان حمل و نقل درون شـهری با تخصیص تاکسی از نوع ون.
✅ راه اندازی پارکینک در محلات پرترافیک شهر.
✅ ساخت مجموعه ی پاساژ و پارکینک و ساختمان پزشکان و مجموعه ی سوییت و اقامتگاه در اراضی متعلق به شهرداری جنب بانک سپه.
✅ تولید قطعات بتنی و پیش ساخته شامل فنداسیون و جدول و کانیو.
✅ راه اندازی و تکمیل کارگاه جوشکاری و تولید تابلو و علائم ترافیکی و مبلمان شهری.
✅ تجهیز و توسعه یادمانهای شهدای گمنام و استفاده معنوی از فضاهای موجود و ایجاد بسترلازم جهت پیوند نسل جوان و توسعه. فرهنگ جهادی و انقلابی و پیوند سازی با آرمان های انقلاب اسلامی.

🔻 روابـط عـمومی شـهرداری و شـورای اسـلامی شـهر بویین میاندشــت 🔺

فهرست