💢 دعوت مهندس عبداللّهی شهردار بویین میاندشـت از عموم مردم همیشه در صحنه برای شـرکت در انتخابات ۱۱ اسفند

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 💢 دعوت مهندس عبداللّهی شهردار بویین میاندشـت از عموم مردم همیشه در صحنه برای شـرکت در انتخابات ۱۱ اسفند

🇮🇷 دعـوت به مشارکت در انتخابات وظیفه همگانی است

💢 دعوت مهندس عبداللّهی شهردار بویین میاندشـت از عموم مردم همیشه در صحنه برای شـرکت در انتخابات ۱۱ اسفند

🔹 شـهردار بویین میاندشـت در پیامی از شهروندان فهیم و عزیز شهر بویین میاندشـت دعوت بعمل آورد در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضـوری پر شور و آگاهانه در انتخابات مجلس شـورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشند .

⬇️ در پیام مهندس عبداللّهی آمده است:

✍️ انقلاب اسلامی ایران یکی از بارزترین رویدادهای تاریخ معاصر محسوب شده و امروز الگویی است تمام‌ عیار که با صـدور پیام‌های حیات‌ بخش خود به اقصی نقاط جهان موجب شده تا بسیاری از ملت‌ها و جنبش‌های آزادی خواهانه در جهت مبارزه با نظام سلطه به این نهضت شکوهمند اقتدا کنند .
🔹 شور حضـور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، سبب ساز مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات است و ان شاءالله با حضـور پر شور مردم در انتخابات یازدهم اسفند ، شاهد ظهور حماسه ای دیگر در راستای مشارکت اجتماعی ، سیاسی و دینی ملت غیور ایران خواهیم بود .
🔹 بخش دیگری از پیام شـهردار بویین میاندشـت آمده است: شـهروندان فهیم و همیشه در صحنه با گوش فرا دادن به منویات مقام معظم رهبری و با لحاظ نمودن معیارهای بیان شده از سوی ایشان برای انتخاب نمایندگان اصلح در انتخابات مجلس شـورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز یازدهم اسفند به پای صندوق های رأی خواهند رفت .

🔻 روابـط عـمومی شـهرداری و شـورای اسـلامی شـهر بویین میاندشــت 🔺

فهرست