❌ هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز در حریم و محدوده شهر ممنوع است

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ❌ هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز در حریم و محدوده شهر ممنوع است

❌ هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز در حریم و محدوده شهر ممنوع است

🔸 واحد نظارت و کنترل ساختمانی شهرداری بویین میاندشت به طور شبانه روزی و به صورت محسوس و نامحسوس ، با هدف مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر گشت‌ زنی نموده و از هرگونه تخلف ساختمانی جلوگیری می‌کند.

️🔸 ساخت و سازهای شهری به صورت غیرقانونی و بدون نظارت کارشناسی نه تنها موجب آسیب زدن به سیما و منظر شهری می گردد بلکه چهره و مبلمان شهری و نیز روند شهرسازی اصولی و قانونی را با مشکل روبرو می سازد.

️🔸 بر اساس ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها ، مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده و حریم شهر ، قبل از هرگونه ساخت و ساز یا تفکیک اراضی و شروع عملیات ساخت و ساز می بایست وضعیت ملک خود را از شهرداری استعلام و مجوزهای لازم را دریافت نمایند در غیر اینصورت اگر فردی یا مالکی اقدام به ساخت ساز غیر مجاز نماید شهرداری حسب وظیفه ذاتی و قانونی به طور جدی و قاطع بر اساس قانون برخورد خواهد نمود.

️🔸 از شهروندان بویین میاندشت درخواست و انتظار داریم تا به عنوان ناظر و چشم بینای مدیریت شهری ، هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی را گزارش نمایند تا با اقدام به موقع علاوه بر جلوگیری از ایجاد خسارت مالی بتوانیم در حفظ منابع ملی شامل اراضی کشاورزی و باغات کوشا باشیم.

🔻 روابـط عـمومی شـهرداری و شـورای اسـلامی شـهر بویین میاندشــت 🔺

فهرست