-
شرح وظایف واحد کارپردازی
-
اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
-
اقدام در تهیه کالا و خدمات مورد نیاز با عنایت به آیین نامه مالی شهرداری و ضوابط و دستورالعمل های صادره در حد نصاب معاملات.
-
تهیه کالا و خدمات مورد نیاز در چهار چوب مقررات مالی و دستورالعمل های صادره و تحویل کالا و خدمات به واحد متقاضی از طریق سیستم انبار و اموال و همچنین تنظیم صورت جلسه کمیسیون تحویل.
-
تحقیق و بررسی لازم در انجام معاملات جزئی با هماهنگی مسؤول مربوطه و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری.
-
اقدام در خصوص اخذ مشخصات کامل و آدرس طرف معامله و مهر حداقل قیمت بر روی فاکتور ها.
-
انجام معاملات متوسط برابر آیین نامه معاملاتی شهرداری و دستورالعمل های مربوطه.
-
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف.
-
پیش بینی تجهیزات و ملزومات اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری واحدهای مسئول شهرداری.
-
دریافت فهرست تجهیزات و ملزومات اداری مورد نیاز واحدها و تنظیم برنامه خرید آنها حتی المقدور بصورت عمده .
-
پیگیری خرید و توزیع مایحتاج کلیه واحدهای شهرداری بر اساس تقاضاهای رسیده با نازلترین قیمت و با کیفیت مورد انتظار با در نظر گرفتن اعتبارات مصوب و هماهنگی با واحد اموال و انبار.
-
تنظیم اسناد هزینه لوازم خریداری شده طبق مقررات و آئین نامه مالی شهرداریها.
-
انجام معاملات جزئی توسط متصدی خرید پس از جلب موافقت رئیس مربوطه .
-
تهیه و تنظیم و ارائه گزارش از فعالیتهای انجام شده به مدیریت مالی
-
- شرح وظایف واحد بایگانی
- حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد ، مدارک و پرونده های عادی مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط بر اساس روش تعیین شده.
- مراقبت از افشای محتوای نامه ه ا، اسناد و مدارک اداری، خودداری از تحویل پرونده ها، اسناد ، مدارک و مکاتبات اداری به غیر یا واحدها بدون کسب اجازه از مقام مسؤول یا مافوق.
- پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور.
- تحویل پرونده های مختومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق.
- صورت برداری، طبقه بندی، کد گذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستورالعمل های مربوط و نیاز واحدهای ذیربط.
بازبینی ضمائم نامه های وارده و صادره. - ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره و موضوع و شماره آنها در رایانه یا دفاتر مربوطه.
- پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواست های متقاضیان.
- تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده و پیگیری آنها.
- تهیه گزارشات مورد نیاز برای مقام مافوق.
- انجام سایر امور محوله از جانب مقام مافوق.
واحد کارپردازی و بایگانی
حسن زالی بوئینی
مسئول کارپردازی و بایگانی
مقطع تحصیلی: کارشناسی
سابقه خدمت: ۲۳ سال
معرفی واحد کارپردازی و بایگانی