💐 پیام تبریک شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بویین میاندشت به مناسبت آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 💐 پیام تبریک شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بویین میاندشت به مناسبت آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان

💐 پیام تبریک شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بویین میاندشت به مناسبت آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان

بسم‌الله الرحمن الرحیم
به نام آفریننده زیبائی ها

🔹بهار و نوروز این بار با خودش رمضان را هدیه آورده است و همه ما بسی خرسندیم که در سال جدید ، بهار طبیعت با حلول ماه دعا و عبادت ، رمضان مبارک ، تقارن یافته است و ” نوروزی متفاوت” را برای همه ما به ارمغان آورده تا زیباترین و به یادماندنی‌ترین نوروز را تجربه کنیم.

🔹 نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است که واژه هایی چون صله ارحام ، تفکر ، نوآوری ، سرزندگی ، پاکی ، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای نو شدن و از نو آغاز کردن و اینکه در اسرار آفرینش تامل و تعمق کنیم.

🔹 اینک در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم. نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهری آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت ، آرامش ، امید و دستیابی به کمال ، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

🔹 اینجانبان در کسوت خدمتگزار شما مردم خوب شهر بویین میاندشت و محله ششجوان ، حلول سال نو و ماه مبارک رمضان را محضر همه شهروندان فهیم ، با صفا ، صمیمی ، نجیب و متدین شهرمان تبریک عرض نموده و امیدواریم سال نو ، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و احسن حال برای همگان باشد.

🔻 روابـط عـمومی شـهرداری و شـورای اسـلامی شـهر بویین میاندشــت 🔺

🇮🇷 کانال شهر بویین میاندشت:
تلگرام 👇
t.me/sh_bouinmiyandasht
سروش 👇
http://splus.ir/sh_bouinmiyandasht
ایتا 👇
http://eitaa.com/sh_bouinmiyandasht

🌍 وب سایت شهرداری  👇👇

شهرداری بوئین میاندشت

فهرست