💐  پیام تبریک شـهردار بویین میاندشـت به مناسبت روز جـهانی کار و کارگر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 💐  پیام تبریک شـهردار بویین میاندشـت به مناسبت روز جـهانی کار و کارگر

💐  پیام تبریک شـهردار بویین میاندشـت به مناسبت روز جـهانی کار و کارگر

🔻 مهندس احـمد عبداللّهی شـهردار بویین میاندشـت ، در آستانه ی فرارسیدن ۱۱ اردیبهشـت ماه ، روز جهانی کار و کارگر را به همه ی کارگران ایران اسلامی به ویژه کارگران شـهرداری بویین میاندشـت تبریک گفت

▫️کار و تلاش ، به عنوان جوهره‌ ی اصلی و مایه ی‌ قـوام زندگی بشری در فرهنگ دینی ، عالی ترین تصویرِ سازندگی و تحول است که قداست آن تا مرتبه ی اعلای شـهادت و جهاد در راه خداوندِ متعال توصیف می شود.
▫️جایگاه کار و کارگر در دین مبین اسلام نیز چنان است که پیامبر عظیم الشأن اسلام دستان یک کارگر را می‌بوسد و می‌فرماید: ” این دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند “. کارگرانی که زیربنائی ترین مفهـوم زندگی انسان را در جامعه ی رو به رشد و صنعتی امروز خلق کرده و بی تردید بخش عظیمی از پیشرفت‌ها ، دستاورد‌های صنعتی ، اقتصادی و خدماتی کشور و گردش چرخ های توسعه و سازندگی این آب و خاک مـرهون کوشش و مجاهدت بی وقفه و شبانه روزی این عزیزان است.
▫️روز کارگر فرصـت مناسبی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزشمند جامعه ی کارگری و فعالان این عرصه ، به خصوص کارکنان خـدوم و زحمتکش شـهرداری بویین میاندشت که با تلاشی شبانه روزی ، موجبات رضایت و رفاهِ شهروندان عزیزمان را فراهم ساختند.
▫️اینجانب فرصت را غنیمت شـمرده و این روز باشکوه را خاضعانه به عزیزانِ کارگر به خصوص همکارانِ گرامی خود در واحد های مختلف شـهرداری اعم از پاکبانان ، کارگران خدمات شـهری و فضای سبز ، واحد عمرانی و سایر عزیزان تبریک گفته و از خداوند متعال توفیقات روز افزون توام با سلامتی و سعادت را برای همه عزیزان مسألت مینمایم.

سـید احـمد عبداللهی
شـهردار بویین میاندشـت

فهرست